09112012
Είναι κοινώς αποδεκτό πως η παλιά λάμψη και γοητεία του WRC έχει φθίνει και λαμβάνοντας υπόψιν την πορεία που σκοπεύει να ακολουθήσει η διοργανώτρια αρχή, ο θεσμός μάλλον έχει πάρει έναν δρόμο δίχως επιστροφή. Οι νέοι κανονισμοί υποτίθεται πως πάρθηκαν με γνώμονα τις περικοπές των δαπανών και την αύξηση του θεάματος, αλλά όταν βλέπει κανείς τον Sebastian Loeb να στέφεται για ακόμα μια χρονιά πρωταθλητής, μάλλον κάτι δεν πάει καλά.
Κάτι ανάλογο φαίνεται να συμβαίνει και στο χώρο των videogames, με τις μεγάλες εταιρίες να έχουν αποσύρει το ενδιαφέρον τους εδώ και χρόνια και να έχουν απομείνει οι Ιταλοί της Milestone να παλεύουν μόνοι τους να ικανοποιήσουν το κοινό. Δυστυχώς, φέτος οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι μεν σημαντικότατες, αλλά δεν αφορούν τον ίδιο τον τίτλο και βάζουν τον καθένα σε σκέψεις για το μέλλον της σειράς.
Οι περισσότεροι θα γνωρίζουν πως τα τελευταία χρόνια η Black Bean είχε αναλάβει την κυκλοφορία των τίτλων της ιταλικής ομάδας ανάπτυξης, αλλά η αποχώρηση της την τελευταία στιγμή, μάλλον δεν προδιαθέτει ευχάριστα για την μετέπειτα πορεία ή ακόμα χειρότερα και για την ύπαρξη του ονόματος WRC στο χώρο των videogames. Η πρώτη άσχημη εντύπωση δημιουργείται από την εικόνα που έχουν τα διάφορα μενού. Οι εικόνες στο φόντο μοιάζουν προχειροφτιαγμένες, ενώ η γυναικεία φωνή που έχει αναλάβει την ξενάγηση, γίνεται από το πρώτο λεπτό κουραστική εξαιτίας την έντονης προφοράς και της υπερβολικής σχολαστικότητάς της.
Όπως και πέρυσι, η κύρια δομή του τίτλου χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες. Το κυρίως Πρωτάθλημα, το αναμενόμενο career και φυσικά οι δικτυακές αναμετρήσεις. Ο παίκτης, αν το επιθυμεί, μπορεί απλά και μόνο να επιλέξει αυτοκίνητο, διαδρομή και κατόπιν να δοκιμάσει τις ικανότητές του, αν και φέτος τα πάντα έχουν μια απελπιστική απλοϊκότητα.
Φλερτάροντας επικίνδυνα με arcade μονοπάτια, ο τίτλος έχει αποκτήσει μια αρκετά ελκυστική εικόνα, η οποία δεν απαιτεί ούτε γνώσεις αλλά ούτε και ιδιαίτερες ικανότητες από τον παίκτη. Η συμπεριφορά των αυτοκινήτων στον δρόμο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, αν και το μικρό βάρος των οχημάτων, είναι υπεύθυνο για ορισμένες εντυπωσιακότατες πλαγιολισθήσεις. Είναι ίσως από τις ελάχιστες περιπτώσεις που η χρήση μιας τιμονιέρας δεν ενδείκνυται, με το "ανάλαφρο" μοντέλο χειρισμού να αποδεικνύεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψιν τη γενικότερη φύση του WRC 3.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του WRC ξεδιπλώνεται σε συνολικά 13 χώρες, με τα "μικρά" τεχνολογικά θαύματα της μεγάλης κατηγορίας να μάχονται να μείνουν εντός διαδρομής, εξαιτίας της αυξημένης ιπποδύναμης τους. Δίπλα τους θα βρεθούν τα αντίστοιχα οχήματα της κατηγορίας Super2000, του Group N, ενώ σταδιακά θα γίνουν διαθέσιμα και τα μεγαθήρια του παρελθόντος, του θρυλικού Group B φυσικά
Η μεγαλύτερη απογοήτευση, όμως, έρχεται από τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένο το career mode, το οποίο παρουσιάζεται φτωχότερο από ποτέ. Ακολουθώντας την πεπατημένη, ο παίκτης καλείται να κερδίζει αγώνες και σταδιακά να βελτιώνει το εκάστοτε όχημά του. Το υποτυπώδες σενάριο που υπάρχει, τον θέτει αντιμέτωπο με 8 αντιπάλους, αν και πρακτικά ποτέ δεν θα έρθει πρόσωπο με πρόσωπο μαζί τους. Το άσχημο της υπόθεσης είναι πως τα κερδισμένα χρήματα υποτίθεται πως δίνουν πρόσβαση σε μηχανικές βελτιώσεις, οι οποίες όμως είναι ανύπαρκτες.
gameover.gr
Σχόλια
Κανένα σχόλιο.
- Διεθνές Rally Greece Offroad τον Μάιο στα Καλάβρυτα
- World of Warcraft, Επετειακό βίντεο για τα 8 χρόνια
- 8 χρόνια World of Warcraft και εορτασμός με επετειακό video
- GTA V: Τρεις playable χαρακτήρες, τεράστιος open-world χάρτης και νέο trailer στις 14 Νοεμβρίου!
- Gears of War: Judgment, έρχεται στις 19 Μαρτίου 2013! Δείτε το world premiere trailer
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|