24012013
Μειωμένη κατά 10% η κατάθεση των πινακίδων. Πτώση 60,4% στην αγορά αυτοκινήτου. Καλούνται τώρα να πληρώσουν πρόστιμα δεκαετίας...
Περιπτώσεις οφειλών δεκατίας για την αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίων τόσο επιβατηκών όσο και επαγγελματικών οχημάτων στην Π.Ε. Ξάνθης ήρθαν στο φως κατά τη διάρκεια της φετινής κατάθεσης πινακίδων.
Όπως επισημαίνει ο διευθυντής του τμήματος αυτοκινήτων στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης κος Βέρτης «υπήρχαν πάρα πολλές περιπτώσεις ιδιοκτητών οχημάτων που δεν είχαν πληρώσει τα τέλη τους τα τελευταία δέκα χρόνια, και δεν ήταν μόνο μια περίπτωση αλλά αρκετές».
Ο ίδιος μάλιστα σημειώνει πως «υπήρχαν πολλά οχήματα που είχαν από δύο έως δέκα χρόνια απλήρωτα τέλη και ήδη ξεκινήσαμε την επεξεργασία αυτών των αυτοκινήτων και θα βεβαιωθούν τα ποσά και θα πιστωθεί ο ΑΦΜ τους με την υποχρεώση αυτή που έχουν προς την εφορία» εξηγώντας πως «είναι κάτι για το οποίος τους ενημερώνουμε κατά την κατάθεση των πινακίδων και δεν θα βρεθούν προ εκπλήξεων».
Συνολικά 2.440 οδηγοί οχημάτων κατέθεσαν τις πινακίδες τους στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης αριθμός ωστόσο που παρουσιάζεται μειωμένος κατά 10% συγκριτικά με την περσινή ακινησία που καταγράφηκε στην περιοχή. Την ίδια στιγμή καταγράφεται πτώση 10% στην αγορά οχημάτων στην Ξάνθη με τον πρόεδρο του Σωματείου Εμπορών Αυτοκινήτων Ξάνθης κ. Γιάννης Αθανασιάδης να εξηγεί πως «συνολικά το 2012 πουλήθηκαν μόλις 220 οχήματα, ενώ το 2011 566 στην Ξάνθη. Την ίδια στιγμή πάν από 4.000 επιχειρήσεις στον κλάδο μας έχουν βάλει λουκέτο δημιουργώντας δεκάδες θέσεις ανεργίας. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη».
Το υψηλό κόστος συντήρησης και απόκτησης ενός οχήματος σε συνδυασμό με την αυξημένη φορολόγησή του είναι δύο βασικοί παράγοντες που αποθαρρύνουν τους καταναλωτές στο να προχωρήσουν για την απόκτηση ενός οχήματος.
ThrakiToday
Περιπτώσεις οφειλών δεκατίας για την αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίων τόσο επιβατηκών όσο και επαγγελματικών οχημάτων στην Π.Ε. Ξάνθης ήρθαν στο φως κατά τη διάρκεια της φετινής κατάθεσης πινακίδων.
Όπως επισημαίνει ο διευθυντής του τμήματος αυτοκινήτων στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης κος Βέρτης «υπήρχαν πάρα πολλές περιπτώσεις ιδιοκτητών οχημάτων που δεν είχαν πληρώσει τα τέλη τους τα τελευταία δέκα χρόνια, και δεν ήταν μόνο μια περίπτωση αλλά αρκετές».
Ο ίδιος μάλιστα σημειώνει πως «υπήρχαν πολλά οχήματα που είχαν από δύο έως δέκα χρόνια απλήρωτα τέλη και ήδη ξεκινήσαμε την επεξεργασία αυτών των αυτοκινήτων και θα βεβαιωθούν τα ποσά και θα πιστωθεί ο ΑΦΜ τους με την υποχρεώση αυτή που έχουν προς την εφορία» εξηγώντας πως «είναι κάτι για το οποίος τους ενημερώνουμε κατά την κατάθεση των πινακίδων και δεν θα βρεθούν προ εκπλήξεων».
Συνολικά 2.440 οδηγοί οχημάτων κατέθεσαν τις πινακίδες τους στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης αριθμός ωστόσο που παρουσιάζεται μειωμένος κατά 10% συγκριτικά με την περσινή ακινησία που καταγράφηκε στην περιοχή. Την ίδια στιγμή καταγράφεται πτώση 10% στην αγορά οχημάτων στην Ξάνθη με τον πρόεδρο του Σωματείου Εμπορών Αυτοκινήτων Ξάνθης κ. Γιάννης Αθανασιάδης να εξηγεί πως «συνολικά το 2012 πουλήθηκαν μόλις 220 οχήματα, ενώ το 2011 566 στην Ξάνθη. Την ίδια στιγμή πάν από 4.000 επιχειρήσεις στον κλάδο μας έχουν βάλει λουκέτο δημιουργώντας δεκάδες θέσεις ανεργίας. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη».
Το υψηλό κόστος συντήρησης και απόκτησης ενός οχήματος σε συνδυασμό με την αυξημένη φορολόγησή του είναι δύο βασικοί παράγοντες που αποθαρρύνουν τους καταναλωτές στο να προχωρήσουν για την απόκτηση ενός οχήματος.
ThrakiToday
Σχόλια
Κανένα σχόλιο.
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
- Άνοιξε το Taxisnet για τα τέλη κυκλοφορίας
- Τέλη κυκλοφορίας: Τα εκτυπώνουν αλλά… δεν τα πληρώνουν
- Έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας – Ποια η διαδικασία εξόφλησης τους
- Ιδού τα πρόστιμα για τους 30.000 οδηγούς που δεν πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης