18022013
H Mercedes αποκάλυψε πρόσφατα την ανανεωμένη E-Class, ωστόσο προχώρησε και σε άλλες αλλαγές όπως είναι η αντικατάσταση του 4,6 λτ V8 για τα… μάτια μιας 3λιτρης V6.
Ξένες πηγές αναφέρουν ότι ο διπλά υπετροφοδοτούμενος 4,6 λτ. V8 κινητήρας της E500 θα σταματήσει να παράγεται και τη θέση του θα πάρει ένας νέος διπλοτούρμπινος 3λιτρος κινητήρας V6. Για την ακρίβεια, ο 3λιτρος (330 ίππους και 474 Nm ροπής) δεν μπορεί να θεωρείται ο άμεσος αντικαταστάτης του 4,6 λτ. (402 ίππους και 600 Nm ροπής) κινητήρας, αφού η διαφορά της ισχύς είναι 72 ίππους. Η γερμανική φίρμα όμως αποφάσισε να κάνει πιο προσιτή τη γκάμα με τα μηχανικά σύνολά της και για άλλες χώρες (βλέπε Ελλάδα).
Δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημα αν τελικά ο twin-turbo 4,6 λτ. V8 κινητήρας θα προσφέρεται ακόμα στις εκδόσεις (sedan, coupe και convertible) της E-Class, αλλά αρκετά δημοσιεύματα δεν φαίνονται να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για το θέμα αυτό.
autotriti.gr
Ξένες πηγές αναφέρουν ότι ο διπλά υπετροφοδοτούμενος 4,6 λτ. V8 κινητήρας της E500 θα σταματήσει να παράγεται και τη θέση του θα πάρει ένας νέος διπλοτούρμπινος 3λιτρος κινητήρας V6. Για την ακρίβεια, ο 3λιτρος (330 ίππους και 474 Nm ροπής) δεν μπορεί να θεωρείται ο άμεσος αντικαταστάτης του 4,6 λτ. (402 ίππους και 600 Nm ροπής) κινητήρας, αφού η διαφορά της ισχύς είναι 72 ίππους. Η γερμανική φίρμα όμως αποφάσισε να κάνει πιο προσιτή τη γκάμα με τα μηχανικά σύνολά της και για άλλες χώρες (βλέπε Ελλάδα).
Δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημα αν τελικά ο twin-turbo 4,6 λτ. V8 κινητήρας θα προσφέρεται ακόμα στις εκδόσεις (sedan, coupe και convertible) της E-Class, αλλά αρκετά δημοσιεύματα δεν φαίνονται να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για το θέμα αυτό.
autotriti.gr
Σχόλια
Κανένα σχόλιο.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|